Zwyczaj organizowania Christmas Party dla pracowników przyszedł do nas z Zachodu. Wielu szefów firm twierdzi, że organizacja imprezy świątecznej dla pracowników to zbędny wydatek, który nic nie zmienia w życiu firmy. To błąd. Christmas Party, jak każda im

Jak zorganizować?

Organizacja imprez firmowych znajduje się w ofercie wielu dobrych restauracji. Wystarczy umówić się na spotkanie z osobą, która jest odpowiedzialna za organizowanie tego typu przedsięwzięć i omówić z nią swoje oczekiwania. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie organizowałeś przyjęcia świątecznego, po prostu zdaj się na doświadczenie danej restauracji. Obsługa pomoże  Ci podjąć decyzję, czy lepsze będzie tradycyjne świąteczne menu, czy może drobne, ale wykwintne zakąski. Jeśli nie masz swojego zaufanego DJ-a lub zespołu, restauracja poleci Ci osobę, z którą zazwyczaj współpracuje. Niektórzy szefowie firm wręczają swoim pracownikom drobne prezenty świąteczne. Jeśli też masz taki plan, ustal wcześniej z obsługą, gdzie mają być one ułożone, by pracownicy mogli po nie wygodnie sięgać. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, pytaj o wszystko. Za rok będzie Ci łatwiej podejmować w tej kwestii decyzje.

Jedzenie i zabawa

Jak przebiega tradycyjne firmowe Christmas Party? Z reguły przypomina coś w rodzaju dyskoteki. W jednej z sal pracownicy przekąszają podane posiłki, z reguły stojąc, przy stolikach bankietowych, by wygodniej było prowadzić spontaniczne rozmowy. W drugiej sali DJ lub zespół grają taneczną muzykę i zachęcają wszystkich do wspólnej zabawy. Gdy większość pracowników jest już na miejscu, zazwyczaj późnym wieczorem, głos zabiera szef firmy, który powinien złożyć pracownikom życzenia. Oczywiście zawsze mile widziane jest to, gdy podziękuje im za pracę, doceni ją lub osobiście wręczy wyżej wspomniane prezenty. Szef powinien bawić się na parkiecie wraz z całą resztą.